English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Μουρίνιο: «Θα μιλάω όποτε θέλω εγώ»


Με τα ισπανικά ΜΜΕ τα έβαλε ο Ζοσέ Μουρίνιο, για το γεγονός ότι του καταλογίζουν ότι δεν μιλάει στον Τύπο πολύ, σε αντίθεση με τον Χόρχε Βαλντάνο. Ο Πορτογάλος προπονητής τόνισε ότι το κουμάντο στη Ρεάλ Μαδρίτης το έχει αυτός, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει τους φόβους του ενόψει του σημερινού αγώνα κόντρα στην Οσασούνα για την Primera Division.

«Η σκέψη μου αφορά μόνο τον αγώνα κόντρα στην Οσασούνα. Ενδιαφέρομαι μόνο για τον αντίπαλό μας και τους παίκτες του, οι οποίοι μπορούν να μας βλάψουν. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να νικήσουμε. Προερχόμαστε από δύο δύσκολα ματς κόντρα στην Σεβίλλη και την Ατλέτικο Μαδρίτης, στα οποία πήραμε ισάριθμες νίκες» είπε ο τεχνικός των Μαδριλένων σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε για τον αγώνα στην Παμπλόνα.

Αναφερόμενος στους επιθετικούς της ομάδας του πρόσθεσε: «Ο Ιγκουαΐν θα γίνει δεκτός με ανοιχτές αγκάλες όταν επιστρέψει στην ενεργό δράση, αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να δω τι θα κάνω με τους Αντεμπαγιόρ και Μπενζεμά, αφού είναι δύο διαφορετικοί ποδοσφαιριστές».

Για τον Βαλντάνο επεσήμανε: «Η σχέση που έχω μαζί του δεν έχει σημασία. Αυτή που διατηρώ με τους παίκτες μου μετράει. Δίνω συνεντεύξεις Τύπου όταν θέλω εγώ και όχι όταν θέλετε εσείς οι δημοσιογράφοι. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο Βαλντάνο. Δεν ξέρω πως δουλεύουν οι άλλοι σύλλογοι, αλλά στις ομάδες που είμαι εγώ προπονητής, οι βοηθοί μου είναι στην ομάδα για να δουλεύουν σκληρά και να μαθαίνουν κι όχι για να διαρρέουν πληροφορίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου