English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ετό: «Περιμένω να προσφέρω πολλά στον ΠΑΟΚ»


Ετό: «Περιμένω να προσφέρω πολλά στον ΠΑΟΚ»
Ήρθε απόψε στη Θεσσαλονίκη και συμφώνησε για να υπογράψει συμβόλαιο 2,5 ετών ο Βραζιλιάνος πλάγιος αμυντικός ποδοσφαιριστής της Ντιναμό Ζάγκρεμπ Ετό, που τα τελευταία πέντε χρόνια φόρεσε την φανέλα της κροατικής ομάδας και μάλιστα τέθηκε αντίπαλος δυο φορές τους προηγούμενους μήνες με τον ΠΑΟΚ. Στις πρώτες δηλώσεις του τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μεγάλη ευκαιρία που ήρθα να παίξω σ’ ένα μεγάλο σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ. Ηρθα στον ΠΑΟΚ και περιμένω να προσφέρω πολλά. Όπως ήμουν χαρούμενος στο Ζάγκρεμπ, είμαι χαρούμενος και εδώ. Μου άρεσε πολύ ο κόσμος όταν έπαιξα αντιμέτωπος. Είχα την ευκαιρία να έρθω και να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα».
Για τη συνάντηση του με τον συμπατριώτη του Λίνο είπε: «Εχουμε ίδια χαρακτηριστικά. Μου αρέσει να βγαίνω μπροστά και να δημιουργώ πρόβλημα στην αντίπαλη άμυνα. Είμαι έτοιμος γιατί έχω δουλέψει πολύ στο Ζάγκρεμπ. Θα μπορέσω να ξεκινήσω σύντομα και να βοηθήσω την ομάδα μου». Για τη μη συμμετοχή του στην Ευρώπη και αν τον δυσαρεστεί αυτό δήλωσε: «Στενοχωριέμαι λίγο που δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής. Θέλω να προσφέρω όμως πάρα πολύ στο ελληνικό πρωτάθλημα και να βοηθήσω την καινούργια μου ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου